عشق

عشق

ه کودکی گفتند : عشق چیست؟ گفت : بازی. به نوجوانی

 
گفتند : عشق چیست؟ گفت : رفیق بازی. به جوانی
 
گفتند : عشق چیست؟ گفت : پول و ثروت.
 
به پیرمردی گفتند : عشق چیست؟گفت :عمر. 
 
به عاشقی گفتند : عشق چیست؟
 
چیزی نگفت.آهی کشید و سخت گریست
 
 
از یه جایی به بعد . . .
 
دیگه دوس نداری هیچکس رو به خلوت خودت راه بدی
 
 حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه ..
 
از یه جایی به بعد . . .
 
وقتی کسی بهت می گه دوست دارم ، 
 
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری ..
 
از یه جایی به بعد . . .
 
فقط یه حس داری حس بی تفاوتی
 
 نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی 
 
و نه از دوست نداشتن ها ناراحت
 
از یه جایی به بعد . . .
 
توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
 
 فقط نگاه می کنی
 

برای بدست آوردنت نمی جنگم… !

به تکدی قلبت هم نمی آیم… !

دوستــــــــــــــت دارم،،،

فارغ از داشتنت….

 

 

نه التماس می‌کنم

نه خیره خیره نگاهت

فقط آه می‌کشم و سکوت میکنم

همین آه برای تمام زندگی‌ ات کافیست

 

روزی که نگاهمان در هم آمیخت …
می خواستم بگویم که…
اما سکوت کردم
حس کردم ، ازنگاهم ، رازم را خوانده باشی …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ساعت 19:26 توسط آرش